Friday, January 28, 2011

hmm

hmm..aku tak tau ar skunk nie npe byk sgt dugaan dtg kt ak...ak tak pahamm....
ape korang ase klu korg dipermainkn seseorg ?korang snggup trime ?slame nie aku snyp je ..sabar ngn krenah dia ..trime smue masalah dia yg bt kt ak..ape ag yg dia nk ? ape salah aku ? ape yg xckup ag ?
da 3 tahun lbih ak ngn dia ..bhagia pon kdg2 je ...ape smue nie ? jodoh ak bkn ngn dia ke ? hmm..tah la ..aku tepakse trime smue nie ..mgkin nie ujian tk ak..
tp yg aku pelik...ak mtk putus,,dia ok je..ape smue ie ?ak btol2 xphm ...xckup ke slme nie dia bt masalah kt aku ?npe smpi skunk dia masih lagi tak boleh lebih sayangkn ak ? hmmmmmmm...tp xpela ..smuenye da berakhir...ak harap dia boleh bahagie tanpe aku ..aku tau,,ak mmg xssuai tk 0rg mcm dia ..aku harap dia dapat yg ag baik n terbaik dari aku ...
emmmmmm...tlong la...ak btol2 sygkn dia ..tlong la bg dia brubh klu dia sygkn ak ag ..hmm....
hrap dia bce ape yg aku luahkn  nie ...ak nk bsame dia ag klu dia brubahh.....

No comments:

Post a Comment