Sunday, July 17, 2011

KETIKA CINTA ITU PERGI 
mmg byk kenangan ak ngn dia . tapi sekarang,segalanya dah berakhir . ak p0n x sngke smue ni terjadi. mungkin bukan jodoh aku ngn dia . da nak 4 tahun ak bsame dia . byk kenangan,pahit,manis,smue ak ngn dia . tp syg,jodoh x pnjang . akhirnye berpisah . ak trima smua ni wlaupun terpaksa . btol kata orang,setiap ape yg bermula,pasti akan berakhir . ak kne trima . tp,ade jugak orang ckp, benci mana pon kau kat dia, klu dia jodoh kau , xkn kemane guk. ak pon xtau nk cakap ape . ape yg ptt dia tau,ak tetap sayang dia . sumpah ak ckp,dia x boleh hilang dlm aty ak . ak p0n xtau nape . ak xtau plak cmne ngan dia . ak tau dia btol2 bencikan ak . ak tau dia akn buang ak dri hidup dia . ak p0n tak tau nk ckp ape . tp,klu dia bce ape yang ak tulis nie,,ak nk dia tau,aku btol2 sayang dia . ak nk mintak maaf sangat kat dia ngn ape yang ak buat . tolong maafkan ak . ak tau,ak salah.ak pon tak tau nape ak buat smue nie.tolong maafkan ak . ak btol2 rindu kat dia .slame ak ngn dia.ak mmg da anggap dia mcm isteri ak sndri . tp npe smuenye bbrakhir . npe ye ? 
hmmm
klu dia x nk maafkan ak,xpela , ak tepaksa terima.time ak ngn dia dulu.byk benda ak blajar dari dia . ak blajar tuk sabar,ak blajar tk terima dugaan , ak blajar tk memahami org . byk sgt benda yg ak belajar dari dia. Allah menguji ksabaran ak ngn dia . tp npe smuanye berakhir disini?
ak harap,pasnie,dia bhgia. ak tahu,dia boleh hidup tanpe org cm aku . xpela . ak paham . aty pompuan an . skali terluka, mmg meletop dunia . 
untuk awak 
saya mintak maaf sangat2 ngn ape tang saya buat . saya tau awk da buang saya dalam hidup awk . tp awk kne tau,awk x pernah padam dalam hidup saya . hmm. xpela wak.sy tau,awk da dapat kebahagiaan awk . saya akan doakan kebahagiaan awk . awk boleh terus lupakan saya . saya tau , sy tak ptt bt smue nie . maafkan saya . 
mungkin kte tak ditakdirkan tk bersama . so , awk bt yg terbaik tk hidup awk pasnie . saya mintak maaf ats sgale salah silap saya slame kita bersama . saya tau,awk dah mula bina hidup baru,da mula dapat kebahagiaan . saya doakan kebahagiaan awk . 
maafkan saya wak. 

No comments:

Post a Comment