Saturday, July 23, 2011

YA ALLAH,YOLONG HILANGKAN RASA CINTA AKU JIKA AKU TIDAK DITAKDIRKAN BERSAMANYA

ape korang akan rase bila disakiti ? mesti smua tu kenangan pahit bagi korang kn ? mmg susah kita nak trima smua ujian Allah . aku tak tau nak ckp ape . sampai sekarang aku susah nak lupakan dia . padahal,dia da hancurkan hidup aku . kenape smue ni jadi kat aku ? ape salah aku kat dia ? mmg aku tak paham dgn ape yg aku trima . kenape mesti aku ? kenape dia pilih aku tk jadi mangse dia ? jahat sangat ke aku ? tpi, kenape aku mkin lame, mkin ingat kat dia ? ape smue ni ? tolong la . dia da hancurkan hidup aku . mcm2 dia da buat kat aku . kenape smue ni berterusan tk aku ? mmg susah aku nak faham . mungkin ni smue ketentuan Allah . aku kena trima takdir . bagi aku, da biasa terima smua ni . hari2 dengan dugaan . aku cuba tahan ngn sikap dia . tapi sampai bila ? 
akhirnye aku tau ape sebenarnye dia nak kat aku . mmg aku tak sangke orang yang aku sayang slame ni hanye pura2 sayang kat aku . skarang baru aku tau . slame ni dia bersama aku bkn sbb sayang . mmg aku paham skunk npe slame ni dia x pernah nk jage hati aku,x pernah nak amik berat pasal aku,x pernah nak setia ngn aku . sedangkan slame ni aku btol2 jage dia . aku mmg btol2 x sngka . knape smua ni terjadi ? kalau aku tau dia cmtu.da lame aku tinggalkan dia . tp kenapa smua ni sangat lame aku tanggung ,.tpi,akhirnye ?? ni ke balasan dia kt aku ? slame ni aku jage dia,sayang dia,n mcm2 lagi . mmg susah aku nk sakitkan hati dia.boleh katakan,aku tak pernah sakitkan hati dia . tp kenape nie yang dia balas kat aku ? ape salah aku ? 
YA ALLAH,TOLONG HILANGKAN RASA CINTAKU JIKA AKU BUKAN DITAKDIRKAN UNTUK DIA
 

1 comment:

  1. ALLAH uji atas 3 dasar sahaja...

    1 : utk kifarah dosa lame yakni hapus dosa terdahulu...

    2 : ALLAH nak bagi kita ganjaran yakni pahala

    3 : ALLAH nak bwa kita lebih dekat dengan dia..

    ALLAH uji kita bersbb..mohon moga2 ALLAH kurnian kat hati yg tenang dan tinggi kesabarannya..tiada batas ganjaran pahala bg orang2 yg bersabar...mudah2an ade manfaat ape yg disampaikan.. ALLAH musta'an......

    ReplyDelete